Основні правила для мандрівника
Загальні правила: Компанія «ТамТур» не несе відповідальності за погодні умови, затори і ремонти на дорогах. Компанія залишає за собою право вносити зміни в програму туру без зміни загальної кількості послуг.
- Пошкоджене майно (в готелі, автобусі і т. д.) оплачується додатково, виходячи з суми нанесеної шкоди. Якщо Ви помітили поломку або пошкодження в готелі, автобусі і т.д., просимо одразу повідомити керівника групи!
- Дорогі туристи, просимо не запізнюватись! (на сніданки, відправку автобуса, збір групи і т.д.). По-перше — це незручності для всієї групи! По-друге — це заважає вчасно проводити екскурсії, поселенню в готель, прибуття в заплановані місця. Значно скорочує Ваш вільний час і загальний час Вашого перебування в даному місті, замку і т. д.
Звертаємо вашу увагу: Посадка в автобус здійснюється керівником групи виключно по заздалегідь підтвердженим посадковим місцям. Посадочне місце визначається в день замовлення туру Компанією, Агентом. Просимо звернути увагу на те, що спинки крісел місць під номерами 45, 46, 47, 48 та 49 (останній ряд автобусу) у зв'язку з технічними особливостями транспортного засобу в жодному автобусі не відкидаються.
Про тривалість і наявність Нічних переїздів (ночівля в автобусі) прохання уточнювати заздалегідь, при замовленні туру в компанії-агента.
Правила поведінки на маршруті:
- В цілях особистої безпеки суворо забороняється пересуватись по салону під час руху автобуса, а також курити та вживати в салоні спиртні напої.
- Особи, які порушують загальноприйняті норми поведінки і перешкоджають проведенню поїздки (чи тура), можуть бути зняти супроводжуючим (чи керівником групи) з маршруту БЕЗ права на повернення коштів.
- Гарячі напої (чай, кава) в автобусі готуватися НЕ будуть. Під час переїздів кожні 3-3,5 години будуть санітарні зупинки, де буде можливість придбати гарячі напої в кафе, автогрилях і т.д. В Євросоюзі введені правила, згідно з якими, забороняється без ліцензії і санітарної книжки європейського зразка використовувати в салоні автобуса окріп для приготування напоїв або продуктів.
- У санітарних цілях і враховуючи екологічний комфорт всієї групи навіть при наявності в салоні автобуса туалету — він використовуватись НЕ буде (передбачені регулярні санітарні зупинки).
- Регулювання кондиціонера в режимі обігріву чи охолодження здійснюється через керівника групи водіями автобуса (оскільки система кондиціонування повітря загальна, прохання враховувати інтереси і побажання інших туристів).
Зупинки автобуса попередньо розраховані по програмі туру і здійснюються лише в передбачених для цього місцях (крім екстрених випадків). Про місце, час і тривалість санітарної зупинки попередньо повідомляє керівник групи. Зупинки за бажання чи примхою туристів не передбачені.
Супроводжуючий, керівник групи:
- Супроводжуючий групи — це уповноважений представник туроператора на маршруті , який координує і забезпечує виконання програми туру.
- В обов'язки супроводжуючого групи входить: забезпечення програми туру, контроль за кількісним складом групи, інформування туристів про час і місце збору і від'їзду групи. Контроль за проходженням кордону, розселення в готелях по маршруту (згідно схеми розміщення і ваучерами приймаючої сторони), забезпечення туристів загальною інформацією. Взаємодія з гідами на маршруті і контроль виконання екскурсійної програми, взаємодія з водіями, взаємодія з представниками приймаючої сторони, взаємодія з офіційними службами, контроль за дисципліною і правилами поведінки туристів на маршруті.
- Супроводжуючий перебуває разом з групою в межах програми туру. За обставин, коли турист відстав від групи, пріоритетом в діях супроводжуючого є робота з групою і дотримання програми туру. Супроводжуючий продовжує роботу з групою навіть у випадку неявки когось з туристів до місця збору або від'їзду групи, при настанні страхового випадку з туристом, при втраті документів або речей туриста, та інших обставинах, при яких окремий турист не може продовжити подорож у складі групи . Супроводжуючий надає можливу посильну допомогу туристу, не залишаючи групу, або може залишити групу лише в тому випадку, якщо відсутність супроводжуючого на маршруті не обмежує права групи або не загрожує змінами програми.
- Супроводжуючий НЕ влаштовує організований заїзд групи в супермаркети або інші місця, якщо це не вказано в програмі туру.
Інформація по готелях:
- Поселення в готелі за міжнародними правилами здійснюється після 14:00, виселення до 11:00.
- Прохання дотримуватись тиші після 22:00.
- Туристи, які подорожують самі, можуть бути розміщені в тримісних номерах! Де третім ліжком може бути додаткове ліжко або диван.
- За програмою туру передбачені сніданки (шведський стіл) або порційний.
Категорично ЗАБОРОНЕНО ВИНОСИТИ продукти зі шведського столу на сніданку! Дана дія може бути прирівняна законом до крадіжки з магазину, і адміністратор готелю має право викликати поліцію. Також Адміністратор готелю має права примусити оплатити винесену продукцію.
- Рекомендуємо: Всі цінні речі, документи зберігати в сейфі готелю!
- Якщо в готелі є міні-бар. Продукція з міні — бару в готелі оплачується додатково!
ПРОСИМО звернути увагу ! ХОЛОДИЛЬНИКА , ФЕНА І ПРАСКИ В НОМЕРІ ГОТЕЛЮ НЕМАЄ!!!
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ТУРИСТУ!!!
При відмові Туриста(тів) від туру (скасування подорожі або відмові заявки) з Туриста(тів) стягується на користь туроператора його витрати із забезпечення надання Туристу(там) туристичного продукту. Ці витрати відповідно до укладених Туроператором угод з партнерами, які надають туристичні послуги для реалізації складають:Термін відмови туриста від заброньованого туру | Сума, що підлягає стягненню з Туриста(тів) |
До 14 календарних дні до початку туру | 20% (двадцять) відсотків від вартості туру |
До 7 календарних днів до початку туру | 50% (п`ятдесят) відсотків від вартості туру |
До 3 календарних днів до початку туру | 100% (сто) відсотків вартості туру |
Ми бажаємо Вам хорошого відпочинку і незабутніх вражень, якими буде приємно поділитись з відвідувачами нашого сайту.
Ваш відгук може стати найкращим! А ще — початком нової подорожі!